31 Mart 2008 Pazartesi

oyun aşamasında....

bütün hafta diğer oyunları nasıl elektrik devrelerine ve basınca dönüştürebilirim bunu da nasıl anlatılabilecek formete dökebilirim bunu düşündüm çünkü haliyle elektrik devresiyle ilgili bi oyun yok:( internetteki oyunları dönüştüremeyeceğimi anlayınca ümidimi eski oyunlara bağladım; saklambaç,körebe,yakartop...fakat bunlardan da bana fayda gelmedi. o zaman dedim ki devreleri oluşturayım oyunu kurayım sonra da içeriğine birkaç oyundan birşeyler eklerim dedim.benim oyun elenebilir de ama tabi uğraşmazsak grup arkadaşlarına ne derim sonra...
Thıagı "birşey öğretilebiliyorsa oynanabilir" diyor ama oyunun belli kriterleri (rekabet olsun, dışarda olsun) olunca o formata sıkıştırmak ve öğretmek bizi baya köşeye sııştırdı doğrusu.nasıl yapacağımız konusu o kadar beyin fırtınasının zerine hala çıkmadı ortaya.

Hiç yorum yok: